سبک زندگی

بهترین بازی های نتفلیکس

بازی های نتفلیکس در سال های اخیر توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده اند. کتابخانه گسترده این برنامه بیشترین قابلیت ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. نصب این برنامه ها به صورت رایگان در نتفلیکس انجام می گیرد. برای استفاده از این بازی های برتر پیشتر باید یک اکانت معتبر در این برنامه داشته باشید. در این بخش فهرستی از برترین بازی های این پلتفرم را بررسی می کنیم.

 

 

معرفی بازی های محبوب نتفلیکس

بازی های Netflix هر یک برای برخی رده های سنی قابل استفاده خواهند بود. اما برخی از آن ها محبوبیت بیشتری در میان کاربران دارند. محبوب ترین بازی های نتفلیکس را در زیر مشاهده می کنید:

1. Moonlighter

Moonlighter یکی از بهترین بازی های نتفلیکس به شمار می رود که در رابطه با قهرمانی است که در پی نجات دادن جهان است. دخمه ها و غارهای وحشتناک موجود در این بازی هر یک بر هیجان این برنامه می افزایند. ایده ساخت و راه اندازی این بازی از یک جوک آغاز شد. اما این روزها Moonlighter یکی از گیم پلی های محبوب در سر تا سر جهان به شمار می رود. المان های استراتژیک این برنامه از مهمترین ویژگی های آن به شمار می روند. این بازی بهترین گزینه برای ساعت ها بازی و سرگرمی است.

2. Krispee Street

یکی از برترین بازی های نتفلیکس با نام Krispee Street شناخته می شود که به عنوان یک اثر سرگرم کننده در دنیای گیم معرفی می شود. این بازی بر اساس یکی از کمیک های اینترنتی ساخته شده و به همین خاطر در کوتاه ترین بازه های زمانی به شهرت رسید. آیتم های متنوع این بازی در کنار گرافیک جذاب آن توجه همه مشتریان را به خود جلب می کنند. شخصیت های رنگارنگ و فضای دو بعدی آن از ویژگی های طراحی آن به شمار می روند.

شما می توانید صدها شخصیت متفاوت را در ساختار آن مشاهده کنید. امتیازی که در Krispee Street برای بازیکنان در نظر گرفته شده، سکه هایی است که دریافت می کنند. این سکه ها برای دریافت کارت در بازی مبادله می شوند. انواع چالش های روزانه نیز در Krispee Street در دسترس بازیکنان قرار دارند که هیجان بازی ها را افزایش می دهند.

3. Wonderputt Forever

در میان انواع بازی های netflix، Wonderputt Forever نیز یک انتخاب ایده آل به شمار می رود. این بازی در واقع مشابه با یک بازی گلف است که تاکنون مشابه آن را مشاهده نکرده اید. زیبایی و خلاقیت به کار رفته در طراحی این بازی به دلیل استفاده از هنر Geometric در آن افزایش می یابد. استفاده از جزییات زیبا در طراحی این گیم حرفه ای توجه بسیاری از بازیکنان را به آن جلب می کند.

مراحل نوآورانه آن لذت انجام این بازی فانتزی را افزایش می دهد. با وارد شدن توپ های گلف در بخش های مورد نظر بازی وارد یک مرحله جدید می شود. در طول اجرای این بازی، جنگل ها تخریب شده و به ساختمان تبدیل می شوند.

 

 

4. Bowling Ballers

سرویس نتفلیکس بازی جذاب گلف را که بدون انتها است در دسترس بازیکنان قرار می دهد. در این بازی کنترل توپ در اختیار شما است. شما باید پین های بولینگ را از سر راه خود بردارید. به این ترتیب می توانید امتیاز مورد نظر را دریافت کنید. البته در اولین بازه های زمانی انتشار Bowling Ballers ساختار آن کمی خسته کننده بوده؛ به همین خاطر سازندگان اصلی بازی المان هایی را به آن اضافه کرده اند که بر هیجان آن افزود. شما می توانید سکه ها را در این بازی جمع آوری کرده و پرواز کنید، اسکیت سواری کنید و لذت یک گیم حرفه ای را بیشتر از قبل احساس کنید. این بازی سرعتی ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

5. Asphalt Xtreme

اگر به دنبال بهترین بازی های نتفلیکس می گردید، بازی های مربوط به آفرود و مسابقه های ماشین نیز انتخابی ایده آل برای شما به شمار می روند. در این بازی همه قابلیت ها رایگان نیستند. اگر به رنگ و لعاب ماشین ها و سایر بخش های بازی اهمیت می دهید، باید کمی هزینه کنید.

در این بازی صدها چالش مختلف در اختیار شما قرار می گیرند و تنوع بین خودروها هر روز بیشتر می شود. این گیم حرفه ای در طول هر سال بارها آپدیت و به روز رسانی می شود و به همین خاطر نیز نسخه های امروزی این بازی در نتفلیکس با سبک کاری آن در گذشته متفاوت است.

6. This Is a True Story

یکی از متنوع ترین بازی های نتفلیکس This Is a True Story نام دارد که با سبکی متمایز ارائه شده است. در این بازی مردم نواحی خاصی از کره زمین را مشاهده می کنید که برای دستیابی به برخی از منابع طبیعی در زمین سختی می کشند. این بازی با سبکی پازل محور در اختیار علاقمندان قرار دارد. داستان کوتاه و دوست داشتنی آن سبب جذابیت بیشتر آن شده است. لذت This Is a True Story در هر یک از مراحل بازی بر اساس مصاحبه ها و مدل طراحی آن متفاوت می شود.

7. Townsmen

یکی از محبوب ترین بازی های نتفلیکس با نام Townsmen شناخته شده که در میان بازی های شهرسازی دسته بندی می شود. در این بازی باید یک تمدن را از ابتدا بسازید. سبک استراتژیک آن از مهمترین ویژگی های Townsmen به شمار می رود. ساختمان های گوناگون، انواع بلایای طبیعی، شرایط آب و هوایی خاص و… در این بازی تنوع به وجود آورده و محیط را برای کاربر هیجان انگیزتر می کند. این بازی در چند ساعت متوالی به پایان می رسد. شما باید آذوقه مورد نیاز، غذای مخصوص کارگران و سایر مواردی که سبب تامین رضایت آن ها می شود را فراهم کرده و با این استراتژی پیش بروید.

همچنین بخوانید: نحوه دانلود فیلم از نتفلیکس

 

 

8. Arcanium: Rise of Akhan

در بین انواع بازی های Netflix بازی های کارتی با المان های استراتژیک نیز نقش پررنگی دارند و رضایت کاربران این پلتفرم را فراهم می کنند. جهان این بازی سرشار از خلاقیت است. فناوری های به کار رفته در Arcanium: Rise of Akhan ترکیبات جادویی را نیز به ساختار گرافیکی آن افزوده اند.

شما باید این سرزمین جادویی را از دست یک شیطان نجات بدهید. هم تیمی شما در این بازی هوش مصنوعی است که در کنارتان در تمامی مراحل حاضر می شود. با استفاده از گرافیک و پس زمینه های جذاب این بازی هر یک از مراحل آن را دلپذیرتر می کند.

9. Into the Dead 2: Unleashed

بهترین بازی های نتفلیکس در ژانرهای مختلفی طراحی می شوند. ژانر وحشت و بازی های مربوط به زامبی ها نیز از محبوب ترین پلتفرم های سرگرم کننده نتفلیکس به شمار می روند. در این بازی باید با زامبی ها مبارزه کنید، از دست آن ها فرار کنید و… در این بازی به طیف گسترده ای از سلاح ها دسترسی خواهید داشت.

در ادامه بخوانید: ساخت اکانت نتفلیکس

جمع بندی

در این بخش در رابطه با برخی از بازی های محبوب نتفلیکس را بررسی کردیم که هر یک از آن ها برای برخی از کاربران این پلتفرم جذابیت داشته اند. هر یک از این بازی ها با ویژگی ها و قابلیت های به روز و فناوری های مدرن دنیا طراحی شده اند. استفاده از این بازی ها ساعت ها سرگرمی و هیجان را برای شما به ارمغان می آورد. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب یک بازی مناسب در این پلتفرم به هر یک از بازی های نام برده شده دقت داشته باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *